V prípade, že ste sa rozhodli reklamovať či vymeniť poškodený tovar, je nevyhnutné vyplniť reklamačný formulár v detaile objednávky. Po vyplnení formuláru Vás budeme kontaktovať.
Zvoľte profilové menu a vyberte možnosť moje objednávky.
Zo zoznamu objednávok vyberte objednávku, ktorú chcete reklamovať a kliknite na zobraziť objednávku.
Aktuálne sa nachádzate v detaile objednávky. Každá odoslaná objednávka obsahuje v ľavom spodnom rohu detailu, tlačidlo reklamácie. Po kliknutí sa Vám zobrazí reklamačný formulár.
Následne zaškrtnite položky/produkty ktoré chcete z objednávky reklamovať. Po zaškrtnutí konkrétnej položky sa Vám vysunú dva ďalšie polia (dôvod reklamácie a fotografie).
Popíšte dôvody Vašej reklamácie. Uveďte všetky podstatné informácie napr. prečo ste sa rozhodli tovar reklamovať, aká vada je na Vami reklamovanom produkte a iné užitočné informácie.
Nahrajte fotografie vady tovaru a tiež fotografiu alebo scan bločku/faktúry Vami zakúpeného tovaru. Ak je fotografia v poriadku, resp. obrázok sa podarilo nahrať, naskočí fajka.
Vyberte si možnosť, ktorú preferujete v rámci odovzdania tovaru, resp. nefukčného produktu. Na výber máte možnosť, že po tovar prídeme alebo tovar odošlete predajcovi sám.
Povinnosťou je byť oboznámený s reklamačnými podmienkami, ktoré si pozorne prečítajte a následne zaškrtnite tlačidlo, že ste s týmto poriadkom oboznámený.
Posledným krokom je už len odoslanie objednávky. V pravom dolnom rohu svieti tlačilo reklamovať. Po odoslaní Vás budeme kontaktovať a pokúsime sa spoločne čo v najkratšom čase Vašu reklamáciu či výmenu vyriešiť.