FAQ / Pomoc

Pridanie bankového účtu

Aby sme Vám mohli vrátiť Vaše peniaze z rôznych preplatkov, je nutné nahrať svoj IBAN resp. bankový účet do svojho profilu.

  1. Zvoľte profilové menu a vyberte možnosť môj profil.

  2. Vo Vašom užívateľskom profile si môžete všimnúť, že ešte nemáte pridaný osobný bankový účet. Ak máte vyplnené aj fakturačné údaje, môžete si pridať aj firemný bankový účet. Pre pridanie, kliknite na tlačidlo bankový účet.

  3. Prešli sme do podstránky zmeny údajov bankového účtu. Vyplniť môžete Vami preferovaný bankový účet alebo aj oba.

  4. Vyplňte názov účtu. V prípade osobného účtu zadajte Vaše meno a priezvisko. Ak vypĺňate firemný profil zadajte názov Vašej spoločnosti.

  5. Vyplňte Váš IBAN. Následne stlačte tlačidlo - prevod na číslo účtu a bic/swift.

  6. Po stlačení tlačidla prevodu, vypočítame správne číslo účtu a správny bic/swift kód Vašej banky.

  7. Pre pridanie účtu stlačte tlačidlo - pridať údaje bankového účtu. Po pridaní účtu Vám vyskočí informačné okienko o úspešnom pridaní. Váš bankový účet je pridaný vo Vašom profile, ale momentálne je zatiaľ neoverený. Pre overenie účtu pokračujte kliknutím na overenie bankového účtu.

Pravidlá ochrany súkromia a cookies

Tieto stránky používajú súbory cookies. Tým, že na stránkach zotrváte, súhlasíte s tým, že ich môžeme používať. Viac informácií.