Podmienky používania

  1. Matshop ponúka sprostredkovateľské služby, tovar nevlastníme ani nepredávame, preto nezodpovedáme za funkčnosť a kvalitu Vami objednávaného tovaru.
  2. Zákazník si tovar vyberá a objednáva sám, dobrovoľne, na vlastné riziko.
  3. Matshop s kontroluje každú objednávku pred objednaním ak predajca bude nový alebo veľmi nedôveryhodný, budete kontaktovaný od Matshop alebo objednávka bude vymazaná.
  4. Matshop nezodpovedá za poškodenia pri použitých náhradných dieloch, vrátane rozbitia skla. (obsahujúci tovar)
  5. Ak nový zákazník sumu za objednávky do 2 pracovných dní neuhradí, budú automaticky vymazané.
  6. Ak súhlasíte s objednaním rizikového tovaru, prípadne tovaru od nového alebo menej dôveryhodného predajcu, tovar nebude možné reklamovať.
  7. Zákazník je pred objednaním povinný vypočítať si, koľko bude stáť celá objednávka, aby nedošlo k neskorším nedorozumeniam.
  8. Upozornenie! Predmetom aukcie na Allegre nemusí byť vždy to, čo je na fotografii. Dôležitý je opis aukcie.
  9. Pre zrýchlenie komunikácie sme nastavili email alebo telefóne číslo.
  10. Platby pripisujeme každý pracovný deň.
  11. Zákazník od 20 uskutočnených objednávok sa stáva VIP zákazníkom. To znamená, že viac nie je potrebna suma na náš účet. Tovar odosielame na dobierku.
  12. Tovar odosielame aj v prípade, ak je dlh za prijaté objednávky nad 150 €.
  13. Atypický tovar odosielame ihneď,alebo ak nieje telefonicky dohodnuté inak.
  14. Za storno spracovanej objednávky v čase kratšom ako 15 pracovných dní od spracovania, je účtovaný poplatok 10 € + náklady spojené s prepravou v PL na náš sklad a späť, ak predajca tovar už odoslal. 
  15. Zákazník môže odoslať pripomienku po piatich pracovných dňoch od spracovania objednávky. Meškanie tovaru preverujeme až po siedmych pracovných dňoch od dátumu spracovania, ak predajca neuvádza iné dodanie tovaru.
  16. Prípadné reklamácie si zákazník vybavuje sám, v prípade zložitejšej reklamácie môže zákazník požiadať o kompletne vybavenie reklamácie Matshop (kompletREK) služba je spoplatnená z ceny tovaru 10%
  17. V prípade reklamácie, Matshop odošle tovar k predajcovi bez provízie. Poplatky s reklamáciami si hradí zákazník.
  18. V prípade neuhradenia dobierky vám môže byť zablokované konto a znemožnený ďalší nákup.
  19. Matshop nenesie zodpovednosť za neuznanie reklamácie poľským predajcom.
  20. Pri doručení nového tovaru k Vám je nutné najskôr tovar zaplatiť, následne pred kuriérom skontrolovať a v prípade škody spísať protokol. 
  21. Registrovaný a VIP zákazníci môžu získavať zľavy od Matshop a od poľských predajcov.
  22. Kontakt na Matshop je uvedený na stránke.
  23. Upozornenie výška ceny tovaru sa môže meniť podla aktuálneho kurzu, keďže ceny tovaru sú v poľských zlotých.
  24. Upozornenie výška prepravy v Polsku za atypický a nadrozmerný balík sa može meniť ako predajcovia uvadzaju z dôvodu, že to kurieri nedoručujú, vtedy nás kontaktujú a my kontaktujeme zákazníka či súhlasí z inov cenov prepravy v Polsku.
  25. Upozornenie Matshop nevybavuje reklamácie pri použitom tovare a pri Vlastných objednávkach z allegra.
  26. DÔLEŽITÉ! Registráciou na našej stránke ste potvrdili súhlas so spracovaním osobných údajov a podmienkami používania.