FAQ / Pomoc

Vybavenie novej objednávky

Pokiaľ máte pridané produkty vo Vašom porfóliu a už predávate Vaše produkty, zákazníci môžu tento tovar objednávať. Ako vybaviť objednávku sa dozviete v tomto návode.

  1. Ak si zákazník objedná tovar, príde Vám upozornenie na Váš email.

  2. Prihláste sa do systému, kliknite na svoj profil, vyberte predaj a zvoľte možnosť - administrácia.

  3. Dashboard Vám taktiež zobrazuje, že máte novú objednávku. Prejdite do sekcie objednávky.

  4. Dostali ste sa do systému objednávok, kde sa zobrazujú všetky objednávky. Objednávky presúvate zo stavu do stavu (nová, spracovaná, odoslaná, atď.) a podľa stavu sa zobrazujú aj na tejto podstránke. Pre rýchly náhľad objednávky môžete stlačiť tlačidlo - plus. Pre širší detail objednávky, resp. celkovú editáciu objednávky kliknite na tlačidlo - pero.

  5. Prešli ste do editácie objednávky. Tá je rozdelená na viacero častí. Ak robíte zmeny v adrese ukladáte objednávkové informácie, cez tlačidlo - uložiť objednávku. Ak robíte úpravy v časti balík, ukladáte cez tlačidlo - uložiť balík.

  6. Objednávka je momentálne v stave nová. Po Vašom fyzickom spracovaní a pripravení objednávky doplňte údaje do systému a presuňte ho do stavu spracovaná. Zapíšte koľko balíkov odosielate, doplňťe si napr. fotografie, prípadne môžete zákazníkovi pribaliť nejaký tovar navyše. Všetky dátumy sa zapíšu automaticky. Ak ste už zaeevidovali platbu, zapíšte ju do evidencie platieb. Uložte balík.

  7. Objednávka je už v stave spracovaná. Zákazníkovi prišiel email o spracovaní objednávky.

  8. Po príchode kuriéra a resp. odoslaní objednávky, zapíšte číslo objednávky do informácií v editácii pre sledovanie/trackovanie a zmeňte stav objednávky na odoslaná. Nezabudnite zákazníkovi nahrať faktúru a uložte balík.

Pravidlá ochrany súkromia a cookies

Tieto stránky používajú súbory cookies. Tým, že na stránkach zotrváte, súhlasíte s tým, že ich môžeme používať. Viac informácií.