FAQ / Pomoc

Vrátenie zostatku

Ak ste si objednávali v minulosti nejaký tovar a bola Vám poskytnutná nejaká zľava, prípadne ste preplatili Vašu objednávku o niekoľko eur viac, je možné že Vám vo Vašom profile svieti kredit s niekoľkými eurami. Tento preplatok, či zostatok je možné požiadať naspäť, ale len v prípade ak máte vo Vašom profile vyplnený bankový účet.

  1. Zvoľte profilové menu a vyberte možnosť moje objednávky.

  2. V zozname Vašich všetkých objednávok nájdite objednávku, kde je zobrazený zostatok a kliknite na tlačidlo vrátiť zostatok.

  3. Po predošlom kroku sa zobrazí formulár na vrátenie zostatku. V tomto okne sa zobrazuje číslo objednávky a suma zostatku/preplatku v eurách. Je potrebné zakliknúť, resp. vybrať bankový účet, kde má byť vrátená zostatková čiastka. Pozor! V prípade, že vo Vašom profile nemáte vyplnený bankový účet, nemôžete žiadať o vrátenie zostatku!

  4. Po výbere bankového účtu stačí túto žiadosť už len odoslať. Žiadosť sa následne zaeeviduje a bude posudzovaná. Pri objednávke sa zobrazí miesto tlačidla na vrátenie zostatku už len text, ktorý symbolizuje zaeevidovanie žiadosti. Vašu žiadosť sa pokúsime vybaviť čo v najkratšom čase.

Pravidlá ochrany súkromia a cookies

Tieto stránky používajú súbory cookies. Tým, že na stránkach zotrváte, súhlasíte s tým, že ich môžeme používať. Viac informácií.