FAQ / Pomoc

Zmena adresy alebo dopravcu v objednávke

Ak ste si objednali nejaký tovar a chcete tovar poslať tovar na inú adresu ako ste mali vyplnené vo Vašom profile, môžete tak urobiť zmenu prostredníctvom služby zmeny adresy. Táto služba taktiež ponúka zmenu dopravy.

  1. V profilovom menu zvoľte Moje objednávky.

  2. Medzi objednávkami vyberte tú, kde chcete urobiť zmenu. Následne kliknite na tlačidlo domčeka.

  3. Prešli ste na podstránku Zmena adresy pre konkrétny balík. Môžete tu vidieť nový formulár na kontaktnú osobu, resp. jeho adresu.

  4. Postupne vypíšte všetky údaje novej kontaktnej osoby. Tovar takto môžete poslať aj niekomu inému.

  5. Po vypísaní všetkých nových údajov kliknite na tlačidlo Zmeniť adresu doručenia.

  6. Nová adresa bola aktualizovaná a zmenená. V prípade ak ste zmenili obec doručenia, cena dopravy bola taktiež automaticky prepočítaná a suma objednávky sa tak mohla zmeniť.

  7. Tak ako ste mali možnosť zmeniť adresu doručenia, máte možnosť vybrať si iný spôsob dopravy na Slovensku. Na obrázku môžete vidieť, že pôvodná objednávka mala nastavený osobný odber v Námestove. Ak chcete zmeniť dopravu na iný spôsob dopravy napr. kuriér Masthop, jednoducho len vyberte tohto kuriéra, prípadne iný spôsob dopravy.

  8. Po zvolení nového spôsobu doručenia, kliknite na tlačidlo Zmeniť dopravcu.

  9. Nový spôsob dopravy bol aktualizovaný. Pozor, suma objednávky sa taktiež automaticky zmenila podľa nového typu dopravcu.

Pravidlá ochrany súkromia a cookies

Tieto stránky používajú súbory cookies. Tým, že na stránkach zotrváte, súhlasíte s tým, že ich môžeme používať. Viac informácií.